Even kennis maken…

Jerna2 op Hurtigrüten (002)Ik ben Jerna Bruggink-Vreeburg, eigenaresse van Vital Care.

In januari 2000 maakte ik kennis met de voedingsproducten van Herbalife en dat veranderde mijn leven drastisch want ik was 15 jaar chronisch moe. Mijn energie kwam terug en ik slankte af van maat 44 naar 38 met goede begeleiding, tips en kennis over voeding. Het leek me supergaaf om dit zelf te gaan doen en zo startte Vital Care. GEZONDHEID is nog steeds ‘hot’ : gezond ouder worden, je de hele dag fit voelen, gezond gewicht en er jonger uitzien dan je in jaren bent! Herbalife is gezonde voeding met een scala aan mogelijkheden en specifieke producten en doelen.

 

VITAL CARE We take care of your health : Body, Mind, Skin

 

DE HIER HE’J WAT CADEAUKAART

Hoe kun je deze cadeaukaart besteden?  Een meting*, slimme voedingstips, Herbalife producten (met korting), interessante presentaties over voeding (kies wat je wilt), een huidverzorgingsworkshop incl. huidmeting of een Nordic Walking kennismakingsles (met mogelijkheid tot een cursus).

*  Een lichaamsmeting waardoor je inzicht krijgt in je lichaamssamenstelling. En ik leg je graag uit hoe ’t zit…

Meer dan 20 jaar ervaring en professionele begeleiding… Contact opnemen kan telefonisch, via app en per mail.

 

Bovendien kun je via Vital Care een klantenpas bij Herbalife aanschaffen en zo de producten met flinke korting aanschaffen, terwijl je toch alle kennis en advies van Jerna krijgt! 

Voor bedrijven/verenigingen/groepen heb ik een presentatie over voeding gemaakt “WAT IS ER AAN DE HAND MET ONS VOEDSEL” en ook is er een presentatie over “SPORTVOEDING”.

Logo Vitalcare JPEG

Leliestraat 18, 7255 XN Hengelo (G) Tel. 06 – 55 166 420

E: jbvitalcare@hotmail.com

Afbeelding

Reacties zijn uitgeschakeld. .